Má cesta k dřevu

09.02.2013 09:53

 

Od 5 let jsem hrál 30 let hokej, z kterým jsem se nakonec 14 let velmi dobře živil, ale po celou tu dobu jsem toužil, až jednou nastane čas, kdy se budu moci naplno věnovat práci se dřevem a ten čas nastal v roce 2010. Od mala mně otec vedl k práci se dřevem, otec byl velmi talentovaný a zručný a Já postupem času se vše učil pod jeho přísným dohledem. U otce jsem složil i vyučení list. Když mi bylo 18 let tak jsme s otcem založili firmu stolařství, kterou mám doma na dvorku.

Petr Jurečka Stolařství - dílna Petr Jurečka Stolařství - dveře

Skoro každý den jsem utíkal se z relaxovat do stolařské dílny ,abych se zdokonalil a naučil ty nejnovější technologie výroby. Za tu dobu jsem se učil vyrábět  různé druhy a styly nábytku jaké jsou na trhu. Kuchyně, obýváky, ložnice, skříně, stoly, ale nejvíce jsem se zamiloval do výroby dveří vchodových, interiérových dveří ze 100% masivního dřeva a ta je teď mojí hlavní specializací.

Petr Jurečka StolařstvíPetr Jurečka Stolařství